Тема: Лабораторна
робота № 1. Ознайомлення з вимірювальними приладами. Визначення ціни поділки
шкали приладу.
Учні повинні знати: поняття «вимірювальний прилад», «ціна поділки», «межі вимірювання» (предметна
компетентність);
уміти: користуватися найпростішими
засобами вимірювання, визначати
ціну поділки шкали, проводити досліди за інструкцією з допомогою вчителя,
аналізувати результати, робити висновки (предметна
компетентність); записувати відповіді на запитання в сервісі H5P «Hub.Questionnaire»
(Анкета), виконувати переведення величин у СІ за допомогою інтерактивної вправи
«Знайди пару числу в СІ», створеної у сервісі LearningApps (інформаційно-цифрова
компетентність).
цінувати: роль спостереження і
досліду в пізнанні довкілля.
Тип уроку: Урок
використання знань, умінь і навичок
Демонстрації, матеріальне забезпечення уроку: комп’ютер, проектор, Інтернет, набір приладів для виконання роботи.
Демонстрації, матеріальне забезпечення уроку: комп’ютер, проектор, Інтернет, набір приладів для виконання роботи.
Структура й
основний зміст уроку
Зміст етапу
|
Мета етапу
|
Діяльність учнів та учителя на уроці
|
Організаційний
етап
|
мобілізувати учнів, активізувати їх увагу,
створити робочу атмосферу на уроці
|
Словесна
установка до виконання роботи
|
Перевірка домашнього
завдання; коригування опорних знань, умінь, навичок.
|
перевірити правильність, повноту та розуміння
виконання домашнього завдання
|
Проглянути записи у зошитах на виконання вправи «Перетягування (Drag and Drop)», сервіс Н5Р.
|
Повідомлення теми
й мети уроку.
|
формулювання мети та завдань уроку
|
Словесна установка на виконання завдань уроку
|
Мотивація навчальної діяльності
|
демонстрація практичної важливості вивчення
нового матеріалу
|
Інтерактивне
опитування (сервіс Н5Р, Анкета «H5P Hub.Questionnaire») Учень повинен
швидко записати відповіді на питання для повторення основних понять до уроку
|
Загальний
інструктаж, усвідомлення учнями алгоритму дій.
|
постановка навчальної проблеми
|
Інструктаж до виконання роботи у зошиті з інструкційними картками
|
Самостійне
виконання учнями завдань під контролем і за допомогою вчителя.
|
самостійне виконання учнями завдань, що
вимагають застосування знань у знайомій та зміненій ситуації
|
Виконання лабораторної роботи в групах
|
Звіт про
виконання роботи. Узагальнення й систематизація результатів роботи.
|
контрольно-корегувальна робота,
|
Контроль виконання роботи та фіксація у зошиті
|
Підсумки уроку.
|
самооцінка діяльності
|
Запитання до учнів
· Які результати отримано в
лабораторній роботі?
· Чи були ці результати передбачуваними?
· Чи виникли труднощі в ході
виконання експерименту? Якщо виникли, то як вдалося їх подолати?
|
Інструктаж щодо
виконання домашнього завдання
|
конкретний, стислий інструктаж по виконанню
домашнього завдання
|
§ 4 - повторити. Виконати вправу «Знайди пару
числу в СІ» (LearningApps) – переведення величин у СІ. Домашній
експеримент*. Візьміть каструлю місткістю 2 л, трилітрову банку
з водою і чайник. Якнайточніше відлийте в чайник воду об’ємом 1 л.
|
Організаційний
етап Словесна установка до виконання роботи
Перевірка домашнього завдання Проглянути записи у зошитах на
виконання вправи «Перетягування (Drag and Drop)», сервіс Н5Р.
Повідомлення теми й мети уроку. Словесна установка на виконання завдань уроку
Мотивація навчальної діяльності Запитання
для фронтального опитування (інтерактивне опитування)
Загальний інструктаж, усвідомлення учнями алгоритму дій.
Самостійне виконання учнями завдань під контролем і за допомогою вчителя.
Виконання лабораторної роботи № 1. Інструктаж з БЖД на уроці. (за інструкцією у зошиті з інструкційними картками)
Обговорення по ходу роботи.
Звіт про виконання роботи. Узагальнення й систематизація результатів роботи.
Підсумки уроку
Запитання до учнів
· Які результати отримано в лабораторній роботі?
· Чи були ці результати передбачуваними?
· Чи виникли труднощі в ході виконання експерименту? Якщо виникли, то як вдалося їх подолати?
Повідомлення домашнього завдання. Повторити § 4. Виконати вправу «Знайди пару числу в СІ» (LearningApps)
Домашній експеримент*. Візьміть каструлю місткістю 2 л, трилітрову банку з водою і чайник. Як найточніше відлийте в чайник воду об’ємом 1 л.
Немає коментарів:
Дописати коментар