Ознайомлення з вимірювальними приладами.

Тема:  Лабораторна робота № 1. Ознайомлення з вимірювальними приладами. Визначення ціни поділки шкали приладу.  
Учні повинні знати: поняття «вимірювальний прилад», «ціна поділки», «межі вимірювання» (предметна компетентність);
уміти: користуватися найпростішими засобами вимірювання, визначати ціну поділки шкали, проводити досліди за інструкцією з допомогою вчителя, аналізувати результати, робити висновки (предметна компетентність); записувати відповіді на запитання в сервісі H5P «Hub.Questionnaire» (Анкета), виконувати переведення величин у СІ за допомогою інтерактивної вправи «Знайди пару числу в СІ», створеної у сервісі LearningApps (інформаційно-цифрова компетентність).
цінувати: роль спостереження і досліду в пізнанні довкілля.
Тип уроку: Урок використання знань, умінь  і навичок
Демонстрації, матеріальне забезпечення уроку: комп’ютер, проектор, Інтернет,  набір приладів для виконання роботи.
 Структура й основний зміст уроку
Зміст етапу
Мета етапу
Діяльність учнів та учителя на уроці
Організаційний
етап
мобілізувати учнів, активізувати їх увагу, створити робочу атмосферу на уроці
Словесна  установка до виконання роботи
Перевірка домашнього завдання; коригування опорних знань, умінь, навичок.

перевірити правильність, повноту та розуміння виконання домашнього завдання
Проглянути записи у зошитах на виконання  вправи «Перетягування (Drag and Drop)», сервіс Н5Р.
Повідомлення теми й мети уроку.
формулювання мети та завдань уроку
Словесна установка на виконання завдань уроку
Мотивація навчальної діяльності
демонстрація практичної важливості вивчення нового матеріалу
Інтерактивне  опитування (сервіс Н5Р, Анкета «H5P Hub.Questionnaire») Учень повинен швидко записати відповіді на питання для повторення  основних понять до уроку
Загальний інструктаж, усвідомлення учнями алгоритму дій.
постановка навчальної проблеми
Інструктаж до виконання роботи  у зошиті з інструкційними картками
Самостійне виконання учнями завдань під контролем і за допомогою вчителя.

самостійне виконання учнями завдань, що вимагають застосування знань у знайомій та зміненій ситуації
Виконання лабораторної роботи в групах
Звіт про виконання роботи. Узагальнення й систематизація результатів роботи.
контрольно-корегувальна робота,  
Контроль виконання роботи та фіксація у зошиті
Підсумки уроку.
самооцінка діяльності
Запитання до учнів
·   Які результати отримано в лабораторній роботі?
·   Чи були ці результати передбачуваними?
·   Чи виникли труднощі в ході виконання експерименту? Якщо виникли, то як вдалося їх подолати?
Інструктаж щодо виконання домашнього завдання

конкретний, стислий інструктаж по виконанню домашнього завдання
§ 4 - повторити. Виконати вправу «Знайди пару числу в СІ» (LearningApps) – переведення величин у СІ. Домашній експеримент*.  Візьміть каструлю місткістю 2 л, трилітрову банку з водою і чайник. Якнайточніше відлийте в чайник воду об’ємом 1 л.


Організаційний  етап  Словесна  установка до виконання роботи
Перевірка домашнього завдання Проглянути записи у зошитах на виконання  вправи «Перетягування (Drag and Drop)», сервіс Н5Р.
Повідомлення теми й мети уроку.  Словесна установка на виконання завдань уроку

Мотивація навчальної діяльності      Запитання для фронтального опитування (інтерактивне опитування)



Загальний інструктаж, усвідомлення учнями алгоритму дій.     





Самостійне виконання учнями завдань під контролем і за допомогою вчителя.  
Виконання лабораторної роботи № 1.  Інструктаж з БЖД на уроці. (за інструкцією у зошиті з інструкційними картками)






 




















Обговорення  по ходу роботи. 
Звіт про виконання роботи. Узагальнення й систематизація результатів роботи.

Підсумки уроку
Запитання до учнів
·   Які результати отримано в лабораторній роботі?
·   Чи були ці результати передбачуваними?
·   Чи виникли труднощі в ході виконання експерименту? Якщо виникли, то як вдалося їх подолати?
Повідомлення домашнього завдання.   Повторити § 4.  Виконати вправу «Знайди пару числу в СІ» (LearningApps)

Домашній експеримент*. Візьміть каструлю місткістю 2 л, трилітрову банку з водою і чайник. Як найточніше відлийте в чайник воду об’ємом 1 л.





Немає коментарів:

Дописати коментар