Тема: Лабораторна
робота № 3. Вимірювання розмірів малих тіл різними способами
уміти: користуватися
найпростішими засобами вимірювання, вимірювати
розміри малих тіл методом рядів; проводити
досліди в групі за інструкцією, аналізувати результати, робити висновки
(предметна компетентність); записувати відповіді на запитання в сервісі H5P «Hub.Questionnaire»
(Анкета), знаходити і записувати пари слів по
методу рядів з використанням сервісу WordArt (інформаційно-цифрова
компетентність);
цінувати: роль спостереження і
досліду в пізнанні довкілля.
Демонстрації, матеріальне забезпечення уроку: комп’ютер, проектор, Інтернет, Набір для
виконання робіт (по групам).
Тип уроку: Урок застосування знань, умінь
і навичок.
Методи навчання:
· словесні;
· наочні;
· практичні;
Засоби навчання:
· словесні;
· прості
візуальні;
· інформаційні
системи.
Структура й
основний зміст уроку
Зміст етапу
|
Мета етапу
|
Діяльність учнів та учителя на уроці
|
Організаційний
етап
|
мобілізувати учнів, активізувати їх увагу,
створити робочу атмосферу на уроці
|
Словесна установка до виконання роботи
|
Перевірка домашнього завдання;
коригування опорних знань, умінь, навичок.
|
перевірити правильність, повноту та розуміння
виконання домашнього завдання
|
Проглянути записи у зошитах на виконання (LearningApps) – розкласти зображення за можливостями виміру обʼєму. Аналіз виконання лабораторної роботи № 2
|
Повідомлення теми й мети уроку.
|
формулювання мети та завдань уроку, постановка
навчальної проблеми,
|
Словесна установка на виконання завдань уроку, Учні ознайомлюються з описом
методу рядів (с. 39) та відповідають на низку запитань.
|
Мотивація навчальної діяльності
|
демонстрація практичної важливості вивчення
нового матеріалу
|
Інтерактивне
опитування (сервіс Н5Р, Анкета «H5P Hub.Questionnaire») Учень повинен
швидко заповнити пропуски у реченнях для повторення основних понять до уроку
|
Загальний інструктаж,
усвідомлення учнями алгоритму дій.
|
Дати загальний інструктаж до роботи
|
Інструктаж до виконання за інструкцією у зошиті з
інструкційними картками,
|
Самостійне виконання учнями
завдань під контролем і за допомогою вчителя.
|
самостійне виконання учнями завдань, що
вимагають застосування знань у знайомій та зміненій ситуації
|
Виконання лабораторної роботи в групах,
обговорення по ходу роботи
|
Звіт про виконання роботи.
Узагальнення й систематизація результатів роботи.
|
контрольно-корегувальна робота,
|
Контроль виконання роботи та фіксація у зошиті
|
Підсумки уроку.
|
самооцінка діяльності
|
Запитання до
учнів
·
Які результати отримано в лабораторній роботі?
·
Чи були ці результати передбачуваними?
·
Які чинники вплинули на точність одержаних вами результатів?
·
Чи виникли труднощі в ході виконання експерименту? Якщо виникли, як
вдалося їх подолати?
|
Інструктаж щодо виконання
домашнього завдання
|
конкретний, стислий інструктаж по виконанню
домашнього завдання
|
Повторити § 4, 5. Виконати
творче завдання* (с. 41). Знайдіть і запишіть пари слів (сервіс
WordArt.) по методу
рядів
|
Організаційний етап Словесна
установка до виконання роботи
Перевірка
домашнього завдання. Проглянути записи у зошитах на виконання (LearningApps) – розкласти зображення за можливостями виміру об’єму. Аналіз виконання лабораторної роботи № 2
Повідомлення теми й мети уроку. Словесна установка на виконання завдань уроку
Мотивація навчальної діяльності Учні ознайомлюються з описом методу рядів (с. 39) та відповідають на
низку запитань. Запитання до учнів (інтерактивна вправа «Заповніть пропуски»)
Загальний інструктаж, усвідомлення учнями алгоритму
дій.
Самостійне виконання учнями завдань під контролем і за допомогою вчителя. Учитель нагадує правила безпеки під час проведення практичних занять з фізики. Обговорення по ходу роботи. Учні працюють з інструкційними картками до лабораторної роботи. Учитель інструктує учнів щодо оформлення звіту лабораторної роботи та наголошує, що у висновку слід значити.
Підсумки уроку
Запитання до учнів
· Які результати отримано в лабораторній роботі?
· Чи були ці результати передбачуваними?
· Які чинники вплинули на точність одержаних вами результатів?
· Чи виникли труднощі в ході виконання експерименту? Якщо виникли, як вдалося їх подолати?
Повідомлення домашнього завдання. Повторити § 4, 5. Виконати творче завдання* (с. 41). Знайдіть і запишіть пари слів (сервіс хмарка тегів WordArt.)
Немає коментарів:
Дописати коментар