Вимірювання розмірів малих тіл різними способами

Тема:  Лабораторна робота № 3. Вимірювання розмірів малих тіл різними способами
Учні повинні знати: поняття «метод рядів», «діаметр», «ціна поділки» (предметна компетентність);
уміти: користуватися найпростішими засобами вимірювання, вимірювати розміри малих тіл методом рядів; проводити досліди в групі за інструкцією, аналізувати результати, робити висновки (предметна компетентність); записувати відповіді на запитання в сервісі H5P «Hub.Questionnaire» (Анкета), знаходити і записувати пари слів по методу рядів з використанням сервісу WordArt (інформаційно-цифрова компетентність);
цінувати: роль спостереження і досліду в пізнанні довкілля.
Демонстрації, матеріальне забезпечення уроку: комп’ютер, проектор, Інтернет, Набір для виконання робіт (по групам).
Тип уроку: Урок застосування знань, умінь і навичок. 
Методи навчання:
·  словесні;
·  наочні;
·  практичні;
Засоби навчання:
·   словесні;
·   прості візуальні;
·   інформаційні системи.
Структура й основний зміст уроку
Зміст етапу
Мета етапу
Діяльність учнів та учителя на уроці
Організаційний
етап
мобілізувати учнів, активізувати їх увагу, створити робочу атмосферу на уроці
Словесна  установка до виконання роботи

Перевірка домашнього завдання; коригування опорних знань, умінь, навичок.

перевірити правильність, повноту та розуміння виконання домашнього завдання
Проглянути записи у зошитах на виконання  (LearningApps) – розкласти  зображення за можливостями виміру обʼєму. Аналіз виконання лабораторної роботи № 2
Повідомлення теми й мети уроку.

формулювання мети та завдань уроку, постановка навчальної проблеми,
Словесна установка на виконання завдань уроку, Учні ознайомлюються з описом методу рядів (с. 39) та відповідають на низку запитань.
Мотивація навчальної діяльності
демонстрація практичної важливості вивчення нового матеріалу
Інтерактивне  опитування (сервіс Н5Р, Анкета «H5P Hub.Questionnaire») Учень повинен швидко заповнити пропуски у реченнях для повторення  основних понять до уроку
Загальний інструктаж, усвідомлення учнями алгоритму дій.
Дати загальний інструктаж до роботи
Інструктаж до виконання за інструкцією у зошиті з інструкційними картками,
Самостійне виконання учнями завдань під контролем і за допомогою вчителя.

самостійне виконання учнями завдань, що вимагають застосування знань у знайомій та зміненій ситуації
Виконання лабораторної роботи в групах, обговорення по ходу роботи
Звіт про виконання роботи. Узагальнення й систематизація результатів роботи.
контрольно-корегувальна робота, 
Контроль виконання роботи та фіксація у зошиті
Підсумки уроку.
самооцінка діяльності
Запитання до учнів
·        Які результати отримано в лабораторній роботі?
·        Чи були ці результати передбачуваними?
·        Які чинники вплинули на точність одержаних вами результатів?
·        Чи виникли труднощі в ході виконання експерименту? Якщо виникли, як вдалося їх подолати?
Інструктаж щодо виконання домашнього завдання
конкретний, стислий інструктаж по виконанню домашнього завдання
Повторити § 4, 5. Виконати творче завдання* (с. 41). Знайдіть і запишіть пари слів (сервіс WordArt.) по методу рядів




 Організаційний етап  Словесна  установка до виконання роботи
Перевірка домашнього завдання. Проглянути записи у зошитах на виконання  (LearningApps) – розкласти  зображення за можливостями виміру об’єму. Аналіз виконання лабораторної роботи № 2
Повідомлення теми й мети уроку.  Словесна установка на виконання завдань уроку
Мотивація навчальної діяльності  Учні ознайомлюються з описом методу рядів (с. 39) та відповідають на низку запитань. Запитання до учнів (інтерактивна вправа «Заповніть пропуски»)


Загальний інструктаж, усвідомлення учнями алгоритму дій.     


Самостійне виконання учнями завдань під контролем і за допомогою вчителя.   Учитель  нагадує правила безпеки під час проведення практичних занять з фізики. Обговорення по ходу роботи. Учні працюють з інструкційними картками до лабораторної роботи. Учитель інструктує учнів щодо оформлення звіту лабораторної роботи та наголошує, що у висновку слід значити.










































Підсумки уроку
Запитання до учнів
·        Які результати отримано в лабораторній роботі?
·        Чи були ці результати передбачуваними?
·        Які чинники вплинули на точність одержаних вами результатів?
·        Чи виникли труднощі в ході виконання експерименту? Якщо виникли, як вдалося їх подолати?



Повідомлення домашнього завдання.   Повторити § 4, 5. Виконати творче завдання* (с. 41). Знайдіть і запишіть пари слів (сервіс хмарка тегів WordArt.)





Немає коментарів:

Дописати коментар