Навчальний проект № 1.

 Тема: Навчальний проект № 1 «Пізнання природи». 
Учні повинні знати: поняття «фізика», «фізичні явища», методи дослідження фізичних явищ; «дифузія», основні положення молекулярно-кінетичної теорії; ознаки фізичних явищ, їх відмінність від біологічних, хімічних та інших явищ  відмінності між речовиною і полем (предметна компетентність);
уміти: використовувати ресурси порталу OnlineTestPad; застосовувати інформацію, що знаходится на Google-Диску, для створення нового продукту (презентації, книги, буклету, газети тощо) за власним вибором (інформаційно-цифрова компетентність);
цінувати: здатність користуватися цифровим освітнім простором.
Тип уроку: Урок формування та вдосконалення вмінь і навичок
Демонстрації, матеріальне забезпечення уроку: комп’ютер, проектор, Інтернет, презентації проектів, моделі, установки.
Орієнтовні теми: були обрані учнями за розгаданими ребусами (на порталі OnlineTestPad)
Структура й основний зміст уроку

Вступні вправи
Мотивація навчальної діяльності
Зміст етапу
Мета етапу
Діяльність учнів та учителя на уроці
Організаційний
етап
мобілізувати учнів, активізувати їх увагу, створити робочу атмосферу на уроці
Запитання для фронтального опитування
·  Що вивчає фізика?
·  Яку роль мають спостереження у фізиці?
·  У чому полягає особливість фізичних досліджень?
Перевірка домашнього завдання; коригування опорних знань, умінь, навичок.

перевірити правильність, повноту та розуміння виконання домашнього завдання
Заслухати пари слів методом «Мікрофон»
Повідомлення теми й мети.

формулювання мети та завдань уроку, постановка навчальної проблеми,
Сьогодні на уроці ми створюємо проекти. Наше завдання: навчитися їх створювати

демонстрація практичної важливості вивчення нового матеріалу
Орієнтовні теми проектів  були обрані учнями за розгаданими ребусами (на порталі OnlineTestPad), група, яка розгадала ребус має можливість обрати собі тему. Теми:  «Творці фізики з України», «Винаходи українців», «Явища природи у загадках», «Дифузія навколо нас»

Дати загальний інструктаж до роботи
Матеріали до проектів можна взяти у кейсах на блозі 
Творчі вправи

самостійне виконання учнями завдань, що вимагають застосування знань у знайомій та зміненій ситуації
Виконання проектів в групах, обговорення по ходу роботи (20 хв), виготовлення продукту проекту
Звіт про виконання роботи. Узагальнення й систематизація результатів роботи.
контрольно-корегувальна робота,  самооцінка діяльності
Виступ із своїми напрацюваннями (до 5 хв)
Підсумки уроку.

Запитання до учнів
Які труднощі виникли в ході виконання проекту? Якщо виникли, як вдалося їх подолати?
Інструктаж щодо виконання домашнього завдання

конкретний, стислий інструктаж по виконанню домашнього завдання
§ 1-5 – повторити. Виконати оформлення проекту у паперовому варіанті.  Завдання для самоперевірки с.42-43*, виконати вправи на свій рівень





 Організаційний етап
 Перевірка домашнього завдання Заслухати пари слів методом «Мікрофон»
Повідомлення теми й мети уроку.  Сьогодні на уроці ми створюємо проекти. Наше завдання: навчитися їх створювати
Мотивація навчальної діяльності      Орієнтовні теми проектів  були обрані учнями за розгаданими ребусами (на порталі OnlineTestPad), група, яка розгадала ребус має можливість обрати собі тему. Теми:  «Творці фізики з України», «Винаходи українців», «Явища природи у загадках», «Дифузія навколо нас»


Вступні вправи  Матеріали до проектів можна взяти у кейсах на блозі 
Творчі вправи  Виконання проектів в групах, обговорення по ходу роботи (20 хв), виготовлення продукту проекту
Звіт про виконання роботи. Узагальнення й систематизація результатів роботи.  Виступ із своїми напрацюваннями (до 5 хв)
Орієнтовні критерії оцінювання навчального проекту
1.       Актуальність -1 бал.
2.       Оформлення роботи (паперові носії) - 2 бали.
3.       Достовірність - 1 бал.
4.       Науковість - 2 бали.
5.       Представлення - 2 бали.
6.       Презентація (малюнки) - 2 бали.
7.       Обговорення - 2 бали.
Орієнтовне оформлення проекту (паперові носії та презентація)
1.       Назва проекту.
2.       Тип проекту.
3.       Виконавці проекту.
4.       Мета.
5.       Завдання проекту.
6.       Хід роботи.
7.       Висновки.
8.       Використані джерела інформації.
         Проект - це «п'ять П»
·          Проблема.
·          Проектування (планування).
·          Пошук інформації.
·          Продукт.
·          Презентація (представлення результату).
























Підсумки уроку.

Запитання до учнів
Які труднощі виникли в ході виконання проекту? Якщо виникли, як вдалося їх подолати?


Інструктаж щодо виконання домашнього завдання
§ 1-5 – повторити. Виконати оформлення проекту у паперовому варіанті.  Завдання для самоперевірки с.42-43*, виконати вправи на свій рівень



Немає коментарів:

Дописати коментар