Тема: Навчальний
проект № 1 «Пізнання природи».
Учні повинні знати:
поняття
«фізика», «фізичні явища», методи дослідження фізичних явищ; «дифузія», основні
положення молекулярно-кінетичної теорії; ознаки
фізичних явищ, їх відмінність від біологічних, хімічних та інших явищ відмінності між
речовиною і полем (предметна компетентність);
уміти: використовувати ресурси
порталу OnlineTestPad; застосовувати інформацію, що знаходится на Google-Диску, для створення нового продукту (презентації,
книги, буклету, газети тощо) за власним вибором (інформаційно-цифрова
компетентність);
цінувати: здатність
користуватися цифровим освітнім простором.
Демонстрації,
матеріальне забезпечення уроку: комп’ютер, проектор,
Інтернет, презентації
проектів, моделі, установки.
Орієнтовні
теми: були обрані учнями за розгаданими ребусами (на порталі OnlineTestPad)
Структура й
основний зміст уроку
Мотивація навчальної діяльності
Зміст етапу
|
Мета етапу
|
Діяльність учнів та учителя на уроці
|
Організаційний
етап
|
мобілізувати учнів, активізувати їх увагу,
створити робочу атмосферу на уроці
|
Запитання для
фронтального опитування
· Що вивчає фізика?
· Яку роль мають спостереження у фізиці?
· У чому полягає особливість фізичних досліджень?
|
Перевірка
домашнього завдання; коригування опорних знань, умінь, навичок.
|
перевірити правильність, повноту та розуміння
виконання домашнього завдання
|
Заслухати пари слів методом «Мікрофон»
|
Повідомлення теми й мети.
|
формулювання мети та завдань уроку, постановка
навчальної проблеми,
|
Сьогодні на уроці ми створюємо проекти. Наше завдання: навчитися їх
створювати
|
демонстрація практичної важливості вивчення
нового матеріалу
Орієнтовні теми
проектів були обрані учнями за розгаданими ребусами (на порталі OnlineTestPad), група, яка розгадала ребус
має можливість обрати собі тему. Теми:
«Творці фізики з України», «Винаходи
українців», «Явища природи у загадках», «Дифузія навколо нас»
Дати загальний інструктаж до роботи
Матеріали до проектів можна взяти у кейсах на
блозі
Творчі вправи
самостійне виконання учнями завдань, що
вимагають застосування знань у знайомій та зміненій ситуації
Виконання проектів в групах, обговорення по ходу
роботи (20 хв), виготовлення продукту проекту
Звіт про
виконання роботи. Узагальнення й систематизація результатів роботи.
контрольно-корегувальна робота, самооцінка діяльності
Виступ із своїми напрацюваннями (до 5 хв)
Підсумки уроку.
Запитання до учнів
Які труднощі виникли
в ході виконання проекту? Якщо виникли, як вдалося їх подолати?
Інструктаж щодо
виконання домашнього завдання
конкретний, стислий інструктаж по виконанню
домашнього завдання
§ 1-5 –
повторити. Виконати оформлення проекту у паперовому варіанті. Завдання для самоперевірки с.42-43*,
виконати вправи на свій рівень
Організаційний етап
Перевірка домашнього завдання Заслухати пари
слів методом «Мікрофон»
Повідомлення теми й мети уроку. Сьогодні на уроці ми створюємо проекти. Наше
завдання: навчитися їх створювати
Мотивація навчальної діяльності Орієнтовні теми проектів були обрані учнями за розгаданими ребусами (на порталі
OnlineTestPad), група, яка розгадала ребус має
можливість обрати собі тему. Теми: «Творці фізики з України», «Винаходи українців», «Явища
природи у загадках», «Дифузія навколо нас»
Вступні вправи Матеріали до проектів
можна взяти у кейсах на блозі
Творчі вправи Виконання проектів в групах, обговорення по ходу
роботи (20 хв), виготовлення продукту проекту
Звіт про виконання
роботи.
Узагальнення й систематизація результатів роботи. Виступ із своїми
напрацюваннями (до 5 хв)
Орієнтовні
критерії оцінювання навчального проекту
1. Актуальність
-1 бал.
2. Оформлення
роботи (паперові носії) - 2 бали.
3. Достовірність
- 1 бал.
4. Науковість
- 2 бали.
5. Представлення
- 2 бали.
6. Презентація
(малюнки) - 2 бали.
7. Обговорення
- 2 бали.
Орієнтовне
оформлення проекту (паперові носії та презентація)
1. Назва
проекту.
2. Тип
проекту.
3. Виконавці
проекту.
4. Мета.
5. Завдання
проекту.
6. Хід
роботи.
7. Висновки.
Проект - це «п'ять
П»
·
Проблема.
·
Проектування (планування).
·
Пошук інформації.
·
Продукт.
·
Презентація (представлення результату).
Підсумки уроку.
Запитання
до учнів
Які труднощі
виникли в ході виконання проекту? Якщо виникли, як вдалося їх подолати?
Інструктаж щодо виконання домашнього завдання
§ 1-5 – повторити.
Виконати оформлення проекту у паперовому варіанті. Завдання для самоперевірки с.42-43*, виконати
вправи на свій рівень
Немає коментарів:
Дописати коментар