Вимірювання об’єму твердих тіл, рідин і сипких матеріалів

Тема:  Лабораторна робота № 2. Вимірювання об’єму твердих тіл, рідин і сипких матеріалів. 
Учні повинні знати: поняття «об’єм твердих тіл, рідин і сипких матеріалів», «ціна поділки», «межі вимірювання» (предметна компетентність);
уміти: користуватися найпростішими засобами вимірювання, вимірювати лінійні розміри тіл, об’єми твердих тіл, рідин і сипких матеріалів; проводити досліди в групі за інструкцією, аналізувати результати, робити висновки (предметна компетентність); записувати відповіді на запитання в сервісі H5P «Hub.Questionnaire» (Анкета), розкладати  зображення за можливостями виміру об’єму за допомогою вправи, створеної у сервісі LearningApps (інформаційно-цифрова компетентність);
цінувати: роль спостереження і досліду в пізнанні довкілля.
Тип уроку:  Урок використання знань, умінь і навичок  
Демонстрації, матеріальне забезпечення уроку: комп’ютер, проектор, Інтернет(https://fizikapriroda07.blogspot.com/p/blog-page_69.html),  набір для виконання робіт (по групам)
Структура й основний зміст уроку
Зміст етапу
Мета етапу
Діяльність учнів та учителя на уроці
Організаційний
етап
мобілізувати учнів, активізувати їх увагу, створити робочу атмосферу на уроці
Словесна  установка до виконання роботи
Перевірка домашнього завдання; коригування опорних знань, умінь, навичок.

перевірити правильність, повноту та розуміння виконання домашнього завдання
Проглянути записи у зошитах на виконання  вправи «Знайди пару числу в СІ» (LearningApps)
Повідомлення теми й мети уроку.

формулювання мети та завдань уроку, постановка навчальної проблеми,
Словесна установка на виконання завдань уроку
Мотивація навчальної діяльності
демонстрація практичної важливості вивчення нового матеріалу
Інтерактивне  опитування (сервіс Н5Р, Анкета «H5P Hub.Questionnaire») Учень повинен швидко заповнити пропуски у реченнях для повторення  основних понять до уроку
Загальний інструктаж, усвідомлення учнями алгоритму дій.
Дати загальний інструктаж до роботи
Інструктаж до виконання за інструкцією у зошиті з інструкційними картками,
Самостійне виконання учнями завдань під контролем і за допомогою вчителя.

самостійне виконання учнями завдань, що вимагають застосування знань у знайомій та зміненій ситуації
Виконання лабораторної роботи в групах, обговорення по ходу роботи
Звіт про виконання роботи. Узагальнення й систематизація результатів роботи.
контрольно-корегувальна робота,  
Контроль виконання роботи та фіксація у зошиті
Підсумки уроку.
самооцінка діяльності
Запитання до учнів
·  Значення якої фізичної величини ви визначали під час виконання роботи?
·  Якими методами ви визначали об’єм твердого тіла правильної геометричної форми?
·  Чи збіглися отримані в обох випадках результати?
·  Якщо не збіглися, то в чому причина розбіжності?
·  Який із методів, на вашу думку, є більш універсальним?
·  Чому ви так вважаєте?
Інструктаж щодо виконання домашнього завдання

конкретний, стислий інструктаж по виконанню домашнього завдання
§ 4, 5 – повторити. Виконати творче завдання* (с. 39).  Розкласти  зображення за можливостями виміру обʼєму (LearningApps)




Організаційний  етап  Словесна  установка до виконання роботи
Перевірка домашнього завдання Проглянути записи у зошитах на виконання  вправи «Знайди пару числу в СІ» (LearningApps)
Повідомлення теми й мети уроку.  Словесна установка на виконання завдань уроку

Мотивація навчальної діяльності      Запитання для фронтального опитування


Загальний інструктаж, усвідомлення учнями алгоритму дій.     

Учитель  нагадує правила безпеки під час проведення практичних занять з фізики. Обговорення по ходу роботи. Учні працюють з інструкційними картками до лабораторної роботи.




Самостійне виконання учнями завдань під контролем і за допомогою вчителя.  







































ІV. Підсумок уроку
Запитання до учнів
·        Значення якої фізичної величини ви визначали під час виконання роботи?
·        Якими методами ви визначали об’єм твердого тіла правильної геометричної форми?
·        Чи збіглися отримані в обох випадках результати?
·        Якщо не збіглися, то в чому причина розбіжності?
·        Який із методів, на вашу думку, є більш універсальним?
·        Чому ви так вважаєте?
V. Домашнє завдання
§ 4, 5 – повторити. Виконати творче завдання* (с. 39).



Немає коментарів:

Дописати коментар