Тема: Лабораторна робота
№ 2. Вимірювання об’єму твердих тіл, рідин і сипких матеріалів.
Учні повинні знати: поняття «об’єм твердих тіл, рідин і сипких матеріалів», «ціна поділки»,
«межі вимірювання» (предметна компетентність);
уміти: користуватися
найпростішими засобами вимірювання, вимірювати
лінійні розміри тіл, об’єми твердих тіл, рідин і сипких матеріалів; проводити досліди в групі за
інструкцією, аналізувати результати, робити висновки (предметна
компетентність); записувати відповіді на запитання в сервісі H5P «Hub.Questionnaire»
(Анкета), розкладати зображення за
можливостями виміру об’єму за допомогою вправи, створеної у сервісі LearningApps (інформаційно-цифрова
компетентність);
цінувати: роль спостереження і
досліду в пізнанні довкілля.
Тип уроку: Урок використання знань, умінь і
навичок
Демонстрації,
матеріальне забезпечення уроку: комп’ютер, проектор,
Інтернет(https://fizikapriroda07.blogspot.com/p/blog-page_69.html), набір для виконання робіт (по групам)
Структура й основний зміст
уроку
Зміст етапу
|
Мета етапу
|
Діяльність учнів та учителя на уроці
|
Організаційний
етап
|
мобілізувати учнів, активізувати їх увагу, створити
робочу атмосферу на уроці
|
Словесна
установка до виконання роботи
|
Перевірка
домашнього завдання; коригування опорних знань, умінь, навичок.
|
перевірити правильність, повноту та розуміння
виконання домашнього завдання
|
Проглянути записи у зошитах на виконання вправи «Знайди пару числу в СІ» (LearningApps)
|
Повідомлення теми
й мети уроку.
|
формулювання мети та завдань уроку, постановка
навчальної проблеми,
|
Словесна установка на виконання завдань уроку
|
Мотивація навчальної діяльності
|
демонстрація практичної важливості вивчення
нового матеріалу
|
Інтерактивне
опитування (сервіс Н5Р, Анкета «H5P Hub.Questionnaire») Учень повинен
швидко заповнити пропуски у реченнях для повторення основних понять до уроку
|
Загальний
інструктаж, усвідомлення учнями алгоритму дій.
|
Дати загальний інструктаж до роботи
|
Інструктаж до виконання за інструкцією у
зошиті з інструкційними картками,
|
Самостійне
виконання учнями завдань під контролем і за допомогою вчителя.
|
самостійне виконання учнями завдань, що
вимагають застосування знань у знайомій та зміненій ситуації
|
Виконання лабораторної роботи в групах,
обговорення по ходу роботи
|
Звіт про
виконання роботи. Узагальнення й систематизація результатів роботи.
|
контрольно-корегувальна робота,
|
Контроль виконання роботи та фіксація у зошиті
|
Підсумки уроку.
|
самооцінка діяльності
|
Запитання до учнів
· Значення якої фізичної величини
ви визначали під час виконання роботи?
· Якими методами ви визначали
об’єм твердого тіла правильної геометричної форми?
· Чи збіглися отримані в обох
випадках результати?
· Якщо не збіглися, то в чому
причина розбіжності?
· Який із методів, на вашу думку,
є більш універсальним?
· Чому ви так вважаєте?
|
Інструктаж щодо
виконання домашнього завдання
|
конкретний, стислий інструктаж по виконанню
домашнього завдання
|
§ 4, 5 – повторити. Виконати творче завдання* (с. 39). Розкласти
зображення за можливостями виміру обʼєму (LearningApps)
|
Організаційний
етап Словесна установка до виконання роботи
Перевірка домашнього завдання Проглянути записи у зошитах на
виконання вправи «Знайди пару
числу в СІ» (LearningApps)
Повідомлення теми й мети уроку. Словесна установка на виконання завдань уроку
Мотивація навчальної діяльності Запитання для фронтального
опитування
Загальний інструктаж, усвідомлення учнями алгоритму
дій.
Учитель нагадує правила безпеки під час проведення практичних занять з фізики. Обговорення по ходу роботи. Учні працюють з інструкційними картками до лабораторної роботи.
Самостійне виконання учнями завдань під контролем і за допомогою
вчителя.
ІV. Підсумок уроку
Запитання до учнів
·
Значення якої фізичної величини ви визначали під час виконання роботи?
·
Якими методами ви визначали об’єм твердого тіла правильної геометричної
форми?
·
Чи збіглися отримані в обох випадках результати?
·
Якщо не збіглися, то в чому причина розбіжності?
·
Який із методів, на вашу думку, є більш універсальним?
·
Чому ви так вважаєте?
V. Домашнє завдання
§ 4, 5 – повторити. Виконати творче завдання* (с. 39).
Немає коментарів:
Дописати коментар