Фізика як природнича наука. Пізнання природи

Тема: Фізика як природнича наука. Пізнання природи (ТО № 1).
Учні повинні знати: поняття «фізика», «фізичні явища», методи дослідження фізичних явищ; «дифузія», основні положення молекулярно-кінетичної теорії; ознаки фізичних явищ, їх відмінність від біологічних, хімічних та інших явищ,  відмінності між речовиною і полем (предметна компетентність);
уміти: використовувати ресурси порталу Всеосвіта; (інформаційно-цифрова компетентність);
цінувати: набуті знання, здатність користуватися цифровим освітнім простором.
Тип уроку: Урок перевірки та коригування знань, умінь і навичок
Демонстрації, матеріальне забезпечення уроку: комп’ютер, проектор, Інтернет (https://fizikapriroda07.blogspot.com/p/blog-page_10.html), картки для самостійної роботи.
Структура й основний зміст уроку
Мотивація навчальної діяльності
Збір виконаних завдань (їх перевірка, оцінювання, аналіз, як правило, виконується до наступного уроку)
Підсумки уроку
Інструктаж щодо виконання домашнього завдання

Зміст етапу
Мета етапу
Діяльність учнів та вчителя
Повідомлення теми та мети уроку

перевірити повноту та виконання домашнього завдання
зібрати паперові варіанти проектів
Мотивація навчальної діяльності
мотивація учнів до використання набутих знань
Сьогодні ми з вами перевіримо, що ми навчилися за 8 уроків і доведемо, що навчилися ми багато чому.
Перевірка знань фактичного матеріалу, основних понять  

забезпечення заохочення учнів до самоорганізації процесу навчання
Запитання для фронтального опитування «Мікрофон»
·  Що вивчає фізика?
·  Які види матерії вам відомі?
· Що називають фізичними тілами?
·  Що називають фізичними явищами?
· Опишіть склад атома.
· Чи однакові молекули води в гарячому чаї та в пляшці з водою?
·  Чи однакові молекули води, водяної пари та льоду?
· Що називається дифузією?
·  Порівняйте швидкість дифузії в різних агрегатних станах.
· Порівняйте швидкість дифузії за різної температури.
·  Як виміряти об’єм твердих тіл, рідин і сипких матеріалів?
· Як виміряти розмір малого тіла?
Перевірка глибини усвідомлення знань.
Використання знань у стандартних та змінених умовах

забезпечення засвоєння нових знань та способів дій на рівні застосування в зміненій ситуації, самостійне виконання учнями завдань, що вимагають застосування знань у знайомій та зміненій ситуації
Виконання самостійної роботи (тест на порталі Всеосвіта). 
Збір виконаних завдань
Проглянути наявність виконання робіт
Проглянути наявність відповідей на порталі
Підсумки уроку.
контрольно-корегувальна робота
Ви побачили свої оцінки, і до наступного уроку можете пригадати й вивчити ті питання, які стали для вас підводним каменем на самостійній роботі
Інструктаж щодо виконання домашнього завдання

конкретний, стислий інструктаж щодо виконання домашнього завдання; диференціація домашнього завдання
Підбиваємо підсумки розділу с.44-45 – прочитати. Відгадайте інтерактивний кросворд  у сервісі OnlineTestPad, при наведенні мишки на номер зʼявляється завдання, на нього треба дати відповідь і вписати її у клітинки. Результат виконання учитель побачить на порталі, а учень – одразу після виконання.   

Повідомлення теми та мети уроку
Мотивація навчальної діяльності Сьогодні ми з вами перевіримо, що ми навчилися за 8 уроків і доведемо, що навчилися ми багато чому.
Перевірка знань фактичного матеріалу, основних понять  
Запитання для фронтального опитування «Мікрофон»
·        Що вивчає фізика?
·        Які види матерії вам відомі?
·        Що називають фізичними тілами?
·        Що називають фізичними явищами?
·        Опишіть склад атома.
·        Чи однакові молекули води в гарячому чаї та в пляшці з водою?
·        Чи однакові молекули води, водяної пари та льоду?
·        Що називається дифузією?
·        Порівняйте швидкість дифузії в різних агрегатних станах.
·        Порівняйте швидкість дифузії за різної температури.
·        Як виміряти об’єм твердих тіл, рідин і сипких матеріалів?
·        Як виміряти розмір малого тіла?

Перевірка глибини усвідомлення знань. Використання знань у стандартних та змінених умовах

 Виконання самостійної роботи (тест на порталі Всеосвіта).   
або  


Підсумки уроку.  Ви побачили свої оцінки, і до наступного уроку можете пригадати і вивчити ті питання, які стали для вас підводним каменем на самостійній роботі

Інструктаж щодо виконання домашнього завдання
  Підбиваємо підсумки розділу с.44-45 – прочитати. Відгадайте ребус  (Rebus1.com).



Немає коментарів:

Дописати коментар