Тема: Фізика як
природнича наука. Пізнання природи (ТО № 1).
Учні повинні знати:
поняття
«фізика», «фізичні явища», методи дослідження фізичних явищ; «дифузія», основні
положення молекулярно-кінетичної теорії; ознаки
фізичних явищ, їх відмінність від біологічних, хімічних та інших явищ, відмінності між
речовиною і полем (предметна компетентність);
уміти: використовувати ресурси
порталу Всеосвіта; (інформаційно-цифрова компетентність);
цінувати: набуті знання, здатність користуватися цифровим освітнім
простором.
Демонстрації,
матеріальне забезпечення уроку: комп’ютер, проектор,
Інтернет (https://fizikapriroda07.blogspot.com/p/blog-page_10.html), картки для
самостійної роботи.
Структура й
основний зміст уроку
Мотивація
навчальної діяльності
Збір виконаних
завдань (їх перевірка, оцінювання, аналіз, як правило, виконується до
наступного уроку)
Підсумки уроку
Інструктаж щодо
виконання домашнього завдання
Зміст етапу
|
Мета етапу
|
Діяльність учнів та вчителя
|
Повідомлення теми та мети уроку
|
перевірити повноту та виконання домашнього
завдання
|
зібрати паперові варіанти
проектів
|
Мотивація навчальної діяльності
|
мотивація учнів до використання набутих знань
|
Сьогодні ми з вами перевіримо, що ми навчилися
за 8 уроків і доведемо, що навчилися ми багато чому.
|
Перевірка знань фактичного
матеріалу, основних понять
|
забезпечення заохочення учнів до самоорганізації
процесу навчання
|
Запитання для фронтального
опитування «Мікрофон»
· Що
вивчає фізика?
· Які
види матерії вам відомі?
· Що
називають фізичними тілами?
· Що
називають фізичними явищами?
· Опишіть
склад атома.
· Чи
однакові молекули води в гарячому чаї та в пляшці з водою?
· Чи
однакові молекули води, водяної пари та льоду?
· Що
називається дифузією?
· Порівняйте
швидкість дифузії в різних агрегатних станах.
· Порівняйте
швидкість дифузії за різної температури.
· Як
виміряти об’єм твердих тіл, рідин і сипких матеріалів?
· Як
виміряти розмір малого тіла?
|
Перевірка глибини усвідомлення
знань.
Використання знань у
стандартних та змінених умовах
|
забезпечення засвоєння нових знань та способів
дій на рівні застосування в зміненій ситуації, самостійне виконання учнями
завдань, що вимагають застосування знань у знайомій та зміненій ситуації
|
Виконання самостійної
роботи (тест на порталі Всеосвіта).
|
Збір виконаних завдань
|
Проглянути наявність виконання робіт
|
Проглянути наявність відповідей на порталі
|
Підсумки уроку.
|
контрольно-корегувальна робота
|
Ви побачили свої оцінки, і до наступного уроку
можете пригадати й вивчити ті питання, які стали для вас підводним каменем на
самостійній роботі
|
Інструктаж щодо виконання
домашнього завдання
|
конкретний, стислий інструктаж щодо виконання домашнього завдання; диференціація домашнього завдання
|
Підбиваємо підсумки розділу с.44-45 – прочитати.
Відгадайте інтерактивний кросворд у
сервісі OnlineTestPad, при наведенні мишки на номер
зʼявляється завдання, на нього треба дати відповідь і вписати її у клітинки.
Результат виконання учитель побачить на порталі, а учень – одразу після
виконання.
|
Повідомлення теми та мети уроку
Мотивація навчальної діяльності Сьогодні ми з
вами перевіримо, що ми навчилися за 8 уроків і доведемо, що навчилися ми багато
чому.
Перевірка знань фактичного матеріалу, основних понять
Запитання для
фронтального опитування «Мікрофон»
· Що
вивчає фізика?
· Які
види матерії вам відомі?
· Що
називають фізичними тілами?
· Що
називають фізичними явищами?
· Опишіть
склад атома.
· Чи
однакові молекули води в гарячому чаї та в пляшці з водою?
· Чи
однакові молекули води, водяної пари та льоду?
· Що
називається дифузією?
· Порівняйте
швидкість дифузії в різних агрегатних станах.
· Порівняйте
швидкість дифузії за різної температури.
· Як
виміряти об’єм твердих тіл, рідин і сипких матеріалів?
· Як
виміряти розмір малого тіла?
Перевірка глибини усвідомлення знань. Використання знань у стандартних та змінених умовах
або
Підсумки уроку. Ви побачили свої оцінки, і до наступного уроку
можете пригадати і вивчити ті питання, які стали для вас підводним каменем на
самостійній роботі
Інструктаж щодо виконання
домашнього завдання
Підбиваємо підсумки розділу с.44-45 – прочитати. Відгадайте ребус (Rebus1.com).
Немає коментарів:
Дописати коментар